.
Connexion
Je m’inscris
Pas encore inscrit au programme Best Western Rewards® ?
Best Western Rewards® ?
Des tarifs jusqu'à -10%

Hotel Globus, Sure Hotel Collection by Best Western

4.5 / 5
313 Avis Tripadvisor
Viale Due Giugno, 59, Milano Marittima, 48015 Italie  Copié !
TEL : +39 0544 992115
Revenir au début
Ma recherche
Modifier

Les points forts de l'hôtel

Services hôtel

Air conditionné dans l'hôtel
Réception 24h/24
Ascenseur
Centre de fitness
Parking gratuit
Wifi gratuite
Parking payant sur place.
Restaurant à proximité
Service d'étage

Services chambre

Cafetière
Sèche-cheveux
Coffre-fort
Les points forts

Services hôtel

Air conditionné dans l'hôtel
Réception 24h/24
Ascenseur
Centre de fitness
Parking gratuit
Wifi gratuite
Parking payant sur place.
Restaurant à proximité
Service d'étage

Services chambre

Cafetière
Sèche-cheveux
Coffre-fort

Description

Programme « Special Protection » : notre engagement à garantir un séjour en toute sécurité avec des protocoles de nettoyage et de désinfection stricts. Technologies pour faciliter les échanges avec le personnel dans le respect de la distanciation sociale. Équipement de protection et procédures de sécurité pour le personnel et les clients.L'Hotel Globus, Sure Hotel Collection by Best Western est un bel établissement 4 étoiles, situé à Milano Marittima.Cet hôtel à la gestion familiale offre à ses clients un cadre élégant, avec un design soigné et un grand souci du détail.Il possède un restaurant avec un menu à la carte, une piscine extérieure et une piscine couverte avec jets massants, toutes deux chauffées, un parking gratuit et un garage. Par ailleurs, vous pourrez vous détendre dans notre spa et centre de beauté « Globus Spa & Beauty Farm ».L'Hotel Globus, Sure Hotel Collection by Best Western est un véritable paradis pour les familles. Il propose un espace pour les enfants avec baby-sitter, des vélos dont certains avec siège bébé, des serviettes de plage et de piscine changées chaque jour ainsi que des courts de tennis gratuits au club de tennis Circolo Tennis Cervia.L'hôtel dispose d'une grande salle de réunion dotée d’un équipement moderne, idéale pour organiser des congrès. Ses murs modulaires la rendent extrêmement polyvalente et parfaite même pour des réunions ou conventions de quelques participants.Un service de restauration, assuré dans le restaurant ou dans le jardin, est disponible sur demande.Les petits animaux de compagnie sont les bienvenus.

Activités

Avis clients

4.5
Basé sur l'avis de 313 voyageurs
Excellent
177
Très bon
99
Moyen
24
Médiocre
12
Horrible
1
Propreté
Emplacement
Chambres
Service
Literie
Rapport qualité / prix
"No air conditioning, uncaring hotel owners"
MMBItaly, 28 Mai 2023

Unfortunately we will never return to this hotel! It's hot, it's beach weather and the air conditioner was not working for the total duration of our stay. Can you imagine what it feels like suffocating in a room? If you open a window be prepared to be eaten by mosquitoes. The real disappointed was the behaviour of the owner and the staff - trying to minimise the problem like it's perfectly normal you stay in a hot room like this. In addition, they tried to blame this as some type of town council issue (obviously this is was just an excuse and not the real reason). And of course with the ‘promise' that the air conditioner would work in a couple if hours. The hotel has no problem with asking for full price and not giving you what you paid for. I find this to be quite dishonest and I can only hope other guests never have any problems here because they hotel will not resolve problems. Some good things- comfortable bed and very friendly cleaning room staff.

"Excellent again"
andrea p, 30 Août 2018

Summer 2018 was the third time I and my mother used Hotel Globus for our holidays Excellent as usual. Delicious food, excellent service and very kind staff, perfect location (close to the center of Milano Marittima and the sea) with beautiful trees They were also so kind to help me find a "badante" for my mother (87 years)

"Long weekend "
Pazzo Y, 03 Mai 2017

Terrible hotel The rooms and bathroom are from '80 Food is terrible Room service and cleaning not reaching decent standards The cleaners get into your room without knocking door Family room really small Be careful in parking your car in their garage...

"Hotel by the sea"
Fearghal M, 10 Octobre 2016

I stayed scythe hotel with my parents and we had a lovely room and the staff were incredible and very helpful and friendly. We had a great stay for the second time in the hotel and I will definitely be back tomorrow stay again the rating out of 10 is 10. It well located to the shops and restaurants and bars

"Nice place"
simontambun, 09 Octobre 2016

Ok, nice place, quite. But not easy to find restaurants with Asian taste. Near seaside. Many Italian restaurant with seafood pasta. Old Hotel, but have a nice view. Breakfast not many choice.. but for me enough.

"Excellent hotel in a very green area close to Milano Marittima center"
andrea p, 25 Août 2016

I read several positive comments about this hotel and I totally agree with them. Excellent food, excellent service, efficient and kind staff. Rooms are clean and comfortable (maybe not enormous but of more than decent size). The swimming pool is large, very well kept and surrounded by high beautiful trees. I recommend the hotel especially to families with clhildren or people who want to have a peaceful and quiet holiday (my nephew got crazy with the area equipped with children's toys.!) Very good experience indeed !!!

"Location & Food "
535jeanphilippep, 31 Juillet 2016

On the positive side: The hotel is well located, a block from the beach, a block from the city center. The hotel is made of quality material and is in mint condition. All facilities are very clean. The housekeeping is swift and rooms are prepared at least twice a day. The pool, surrounded by pine trees, is extremely relaxing and agreable, with a good size. The beach dependance has recently been updated and it is very, very good. The restaurant serves high quality and well prepared food (we went for the convenience of the all-inclusive option). The management is present at meal time. The older couple tries hard to break the daily dinner routine with entries or desserts surprises. The staff is generally nice. On the negative side: The staff could be friendlier, specially the family member in charge of the beach dependance who is kind of abrupt and makes no efforts to be friendly. The maitre d'hotel is not too friendly either and forgets to shave most of the time. At the restaurant the staff is friendly but not too refined. The hotel although in mint condition is not modern in its style and has flowers, vases and other decoration which will not appeal to the refined visitor. One key problem that seems not have been addressed is that staff are swiping the terrace overlooking the breakfast area in the morning while tables are set and while peope are eating. We got a rain of cleaning water on our food and plates once... not that appetizing.... Watch your table if you eat outside.

Vous avez des questions ?

Le petit-déjeuner est-il compris dans le tarif ?
Julie
assistance Best Western
Vous trouverez cette information dans le descriptif des tarifs proposés sur notre site et dans votre email de confirmation - certains tarifs peuvent l'inclure. Si le petit-déjeuner n'est pas compris, son prix est indiqué dans la page de consultation des tarifs, colonne « conditions de vente ».
Je pense arriver en dehors des horaires indiqués. Pourrais-je procéder à mon enregistrement ?
Julie
assistance Best Western
Une personne vous accueille à la réception 24/24 dans tous nos hôtels. Vous pouvez également prévenir l'établissement en vous référant aux coordonnées transmises sur votre confirmation de réservation.
Les animaux de compagnie sont-ils acceptés ?
Julie
assistance Best Western
Chaque hôtel Best Western® Hotels & Resorts est libre de fixer sa propre politique d'admission des animaux domestiques. Leurs conditions d'accueil sont indiquées sur la page hôtel.
Comment réserver une nuit gratuite en utilisant mes points de fidélité Best Western Rewards® ?
Julie
assistance Best Western
Le nombre de points requis pour réserver une nuit gratuite dépend de l'hôtel choisi.
Pour bénéficier d'une nuit gratuite en utilisant vos points de fidélité Best Western Rewards®, connectez-vous à votre compte fidélité.
Au moment de la réservation, si l'hôtel affiche des chambres disponibles et réservables, le nombre de points requis apparaîtra.
Si vous ne trouvez pas l'information recherchée, contactez notre centrale de réservation au 0805 08 08 58 (appel gratuit depuis un poste fixe en France).
Peut-on payer avec des Chèques Vacances ?
Julie
assistance Best Western
Chaque hôtel Best Western® Hotels & Resorts est libre d'accepter ou non les Chèques Vacances comme moyen de paiement. Pour plus d'informations, nous vous invitons à contacter directement l'hôtel concerné. Les coordonnées sont disponibles sur la page hôtel, ou dans l'email de confirmation. Vous pouvez également identifier les enseignes acceptant ces titres sur le site internet ANCV.
Partager le lien de
cet hôtel

Besoin d'aide ?

Nous vous répondons sous 48H